Lastik Yenileme = Sürdürebilirlik
8” janttan 63” janta kadar iş makinesi lastiklerin orbit & soğuk sistem lastik yenileme ve tamir hizmeti veriyoruz. Çalışma şartlarınıza uygun hamur ve desen ile yenilenen lastiğinizden en fazla ömürü almanızı sağlıyoruz.
Çevreci
1/3’e kadar daha az hammadde %80 daha az karbon emisyonu Atık ve enerji tüketimi azaltımı %70’e kadar daha az petrol %70’e kadar geri dönüştürülmüş malzemeler.
Size Özel Çözümler
Lastik yönetimi Lastik takip programı Saha analizi Hurda lastik analizi Kademe yönetimi.
Ekonomik
Daha düşük kilometre lastik maliyeti Hurda lastik geri kazanımı Yeni lastik ömürüne yakın performans.
Modern teknolojili ekipmanlar
Sıkı kalite standartları , Yönetmeliklere tam uyum (UN ECE109), Yüksek kaliteli ürünler, Son jenerasyon lastik ve kaplama teknolojileri, Güncel İSG yönetmeliklerine tam uyum üretim süreçleri
Kaplama seviyesine gelmiş sırt raspa yapılarak kaplamaya hazır hale getirilir.
Raspalanan lastiğin krater/ tamir işlemi yapılır.
İstenilen diş derinliğine göre lastiğe kauçuk sarılır.
Sarılmış lastik özel otoklavda pişirilir.
İstenilen desene göre diş açma işlemi yapılır.
Güvenilir ve performanslı sonuçlar
Lastik kaplamalar yaygın olarak bilinenin aksine güvenilir ve performanslı sonuçlar ortaya çıkarmaktadır.
Ekonomik Seçim
Bunun ötesine geçen birinci sınıf yeni lastiklerle karşılaştırıldığında, kaplamalar toplam lastik maliyetinizi düşürmenin etkin bir yöntemi olup, benzer performansı daha düşük maliyetle sunar.
Güvenilir Seçimm
Kaplamalar, yeni lastiklerle aynı kalite standartlarına (ECE 109) tabi tutulmaktadır. Kaplamaların güvenilirliği konusunda şüpheleriniz mi var? O halde uçak seyahatlerini düşünün. Çünkü neredeyse büyük havayolu şirketlerinin hemen hepsi uçaklarında kaplama lastik kullanmaktadır.
Doğal Seçim
Bir kaplamanın üretilmesi için gereken kaynaklar, yeni bir lastik için gerekenin çok küçük bir kısmıdır. Ayrıca mümkün olduğunca çok karkasın kaplanmasıyla atılacak lastik sayısı önemli ölçüde azalır..
Aşamalar
Kaplama seviyesine gelmiş sırt raspa yapılarak kaplamaya hazır hale getirilir. Raspalanan lastiğe krater/tamir yapılır. Önceden pişirilmiş soğuk kaplama sırt kauçuğu gövde üzerine uygulanır. Kaplanmış lastik özel otoklavda pişirilir.
Uzman Kadro
Deneyimli ve uzman kadromuzla profesyonel destek sunuyoruz. Müşterilerimize en iyi çözümleri sağlamak için bilgi ve tecrübemizi kullanıyoruz.
Müşteri Memnuniyeti
Müşteri memnuniyetini ön planda tutarak hizmet anlayışımızı sürekli olarak geliştiriyoruz. Müşteri geri bildirimlerini dikkate alarak hizmet kalitemizi artırıyoruz.
İleri Teknoloji Kullanımı
Sektördeki en son teknolojileri kullanarak ürün ve hizmetlerimizi geliştiriyoruz. İleri teknoloji ile verimliliği artırıyor ve yenilikçi çözümler sunuyoruz.
Lastik Yenileme Hizmeti Hakkında Sıkça Sorulan Sorular
Lastik yenileme, aşınmış veya hasar görmüş lastiklerin dış tabakasının yeniden kaplanması işlemidir. Bu, lastiklerin ömrünü uzatır ve maliyetleri düşürür. Yenileme işlemi, lastiklerin performansını ve güvenliğini artırabilir.
Kaliteli bir yenileme işlemi, güvenli ve performanslı lastikler sağlayabilir. Ancak, yenileme işleminin yetkili ve deneyimli bir atölyede yapılması önemlidir. Bu, lastiklerin güvenliğini ve dayanıklılığını garanti eder.
Lastik yenileme süreci genellikle 1-2 gün sürer. Ancak, bu süre lastiğin durumuna ve yenileme atölyesinin iş yoğunluğuna göre değişebilir.